JORNADA EMBASSA’T PRO

Les Jornades de l’Embassa’t Pro és un espai adreçat a professionals de la cultura i l’educació per debatre, connectar i generar coneixement col·lectiu al voltant de temes clau del sector.
Aquesta primera edició és centrarà en temes clau sobre la indústria musical actual, amb un focus especial en la sostemibilitat i l’educació. Un espai on inspirar-nos, crear aliances i fer un pas més cap a festivals més responsables, accessibles i transformadors.
📆 15 de maig
⏰ de 15:00h a 20:00h
📍Parc Catalunya, Sabadell
15h a 15h15 Benvinguda i acreditacions
15h a 16h Speed matching entre els professionals assistents.
16h a 17h30 Taula Educació
—-petita pausa—-
17h30 a 19h Taula festivals i sostenibilitat
19h a 20h Copa i celebració
Taula debat EDUCACIÓ I MÚSICA
Com acostar a l’escola, als infants i als joves lel músiques populars, la música en viu, l’hàbit de seure en una platea i sortir del consum de les pantalles.
Ponents: Lu Rois, Joan Chamorro, Dani Castellanos (Casa de la Música de Manresa), Jan Garrido i Rikki Aruja (Xiula)
Taula debat FESTIVALS CULTURALS I SOSTENIBILITAT
S’abordaran els obstacles i dificultats que encara existeixen en el camí cap a la sostenibilitat, buscant solucions conjuntes.
Moderadora: Marta Reus, de l’agència Talaia SCCL
Ponents: Eva Freixa i Laia Sucarrats Clotet (Festival Cantilafont), Pere Albert (Ecofestes) i Yancine Belahcene (Músic).